به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: عامل سرقت ۲۰ دستگاه کارت خوان از یک خودرو سواری دستگیر شد. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در برخی از محلات سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی،  بررسی موضوع جهت شناسایی و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: عامل سرقت ۲۰ دستگاه کارت خوان از یک خودرو سواری دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در برخی از محلات سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی،  بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در بررسی تخصصی ماموران پلیس ردپای سارقی سابقه دار در ارتباط با این سرقت ها شناسایی شد که پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در یک عملیات ضربتی و هماهنگ ماموران پلیس کلانتری ۱۵ در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه  با اشاره به اعتراف متهم به ۸ فقره سرقت محتویات و اموال داخل خودرو خاطر نشان کرد: سارق در یک فقره سرقت خود تعداد ۲۰ دستگاه کارت خوان را از یک دستگاه خودرو سواری سرقت کرده بود.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقیله خود به وسایل ایمنی مجهز و خودداری از قرار دادن وجوه نقد، اشیاء و مدارک داخل خودرو خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.