به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سارقی که به صورت حرفه ای اقدام به کش روی اجناس مغازه های موبایل فروشی می کرد شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش کش روی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سارقی که به صورت حرفه ای اقدام به کش روی اجناس مغازه های موبایل فروشی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش کش روی اجناس یکی از مغازه های موبایل فروشی در شاهین شهر بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شاهین شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با جمع آوری سرنخ های موجود  عامل این سرقت را که یکی از افراد سابقه دار بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: متهم که پس از روبه رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به ۴ فقره کش روی اجناس مغازه های موبایل فروشی دیگر در سطح شهرستان اقرار کرد.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به کشف اموال مسروقه در مخفیگاه سارق در خصوص شیوه و شگرد این سارق افزود: متهم با حضور در مغازه های موبایل فروشی شلوغ، اقدام به سفارش یکی از اجناس مغازه می کرد و به بهانه بازدید ظاهری برند های مختلف جنس سفارشی با زیرکی یکی از آنها را سرقت و با گذاشتن آن داخل کیسه نایلونی همراه خود از مغازه خارج می شد.

این مقام انتظامی در پایان از کسبه خواست ضمن تجهیز محل کسب خود به دوربین مداربسته در صورت برخورد با  هرگونه موارد مشکوک و مهم مراتب را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.