به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری سارقی که اقدام به سرقت دوچرخه و اموال داخل مشاعات مجتمع های مسکونی در این شهرستان می کرد خبرداد. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و همچنین سرقت اموال موجود در مشاعات و انباری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری سارقی که اقدام به سرقت دوچرخه و اموال داخل مشاعات مجتمع های مسکونی در این شهرستان می کرد خبرداد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و همچنین سرقت اموال موجود در مشاعات و انباری های مجتمع های مسکونی در سطح شاهین شهر بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۱ با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی های میدانی توانستند عامل این سرقت ها را شناسایی و پس از  هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم علاوه برکشف ۳ دستگاه دوچرخه مسروقه بیش از ۶۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه دیگر که سارق از داخل انباری ها و مشاعات مجتمع های مسکونی سرقت کرده بود کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می کنند و باعث ایجاد نا امنی در جامعه می شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.