به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فضای روابط با همسایگان در دولت سیزدهم متحول شده‌ و در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و تجاری روابط تجاری کشورمان شتاب خوبی صورت گرفته است.   ، ناصر کنعانی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در دولت سیزدهم روابط خارجی از حوزه مرکزی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فضای روابط با همسایگان در دولت سیزدهم متحول شده‌ و در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و تجاری روابط تجاری کشورمان شتاب خوبی صورت گرفته است.

 

، ناصر کنعانی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در دولت سیزدهم روابط خارجی از حوزه مرکزی اکنون به استان‌ها و حتی شهرستان‌ها تسریع پیدا کرده است.

 

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم سیاست روابط استان‌ها با همسایگان به عنوان یک اصل، دامنه آنها تسریع پیدا کرده و استان‌ها می‌توانند در حوزه سیاست خارجی نقش جدی خود را در حوزه اقتصادی و تجاری ایفا کنند.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: نگاه دولت به ارتقای نقش استان‌ها در روابط خارجی به واقع یک نگاه جدی و در تلاش است که این موضوع ارتقا یابد.

 

کنعانی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در زمینه روابط با همسایگان وضعیت بسیار خوبی را شاهد هستیم، بیان کرد: فضای روابط با همسایگان در این دولت متحول شده‌ و در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و تجاری روابط تجاری ما شتاب خوبی صورت گرفته است.