به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از توقیف اقلام خوراکی شامل شکر، روغن و گلاب که در یک منزل دپو شده بودند خبر داد. سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی اقلام خوراکی شامل شکر، روغن و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از توقیف اقلام خوراکی شامل شکر، روغن و گلاب که در یک منزل دپو شده بودند خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی اقلام خوراکی شامل شکر، روغن و گلاب در یکی از منازل شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی و تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی همراه کارشناسان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت شهرستان به محل اعزام و این منزل را مورد بازدید قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد عنوان کرد: در این عملیات ۱۰تُن شکر،۴هزار و ۹۸۰ لیتر عرق گلاب و ۷۸ هزار و ۸ کیلو روغن خوراکی که از مدت ها قبل در این منزل دپو شده بودند کشف شدند.

این مقام انتظامی اقلام مکشوفه را ۸ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به عدم ثبت این منزل در سامانه جامع انبارها و نگهداری طولانی مدت اقلام مورد نیاز جامعه در این مکان با دستور قضائی تمامی اقلام توقیف و پرونده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.