به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۱۹سارق و مخل نظم و امنیت عمومی و کشف ۲۵ قبضه انواع سلاح سرد از متهمان در راستای اجرای طرح امنیت محله محور خبرداد. سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدقف برخورد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۱۹سارق و مخل نظم و امنیت عمومی و کشف ۲۵ قبضه انواع سلاح سرد از متهمان در راستای اجرای طرح امنیت محله محور خبرداد.

سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدقف برخورد قاطع با مخلان آرامش شهروندان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی و ویژه موفق شدند ۱۱ مخل تظم و امنیت عمومی را دستگیر و ۲۵ قبضه انواع سلاح سرد را از متهمان کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بااشاره به شناسایی و دستگیری ۸ سارق و کشف ۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه از متهمان تصریح کرد: ۱۰ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و مقادیری از انواع مواد افیونی از مخفیگاه آنان کشف شد.

سرهنگ بساطی در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: ماموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.