به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق در شهرستان لنجان و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد. سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل ، اماکن خصوصی و قطعات خودرو در شهرستان لنجان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق در شهرستان لنجان و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل ، اماکن خصوصی و قطعات خودرو در شهرستان لنجان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لنجان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه ها نهایتاً رد پای یک سارق غیر بومی و سابقه دار در این سرقت ها به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: پس از شناسایی متهم کارآگاهان در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل نیز اموال مسروقه  شامل تلویزیون،فرش،انواع ساعت ،نقره جات و طلاجات، قطعات خودرو و دیگر اموال مسروقه  به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کشف کردند .

سرهنگ تُرکیان اظهار داشت: سارق در تحقیقات انجام شده به ۴۷ فقره سرقت در شهرستان لنجان شامل ۱۴ فقره سرقت منزل ، ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۱۹ فقره سرقت قطعات خودرو اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی