به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل تیراندازی با سلاح جنگی در شهر بهارستان توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: در پی وقوع درگیری و تیراندازی با سلاح جنگی که دو شب گذشته در شهر بهارستان رخ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل تیراندازی با سلاح جنگی در شهر بهارستان توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: در پی وقوع درگیری و تیراندازی با سلاح جنگی که دو شب گذشته در شهر بهارستان رخ داد و منجر به مجروح شدن یکی از شهروندان و تخریب اموال مردم و ایجاد رعب و وحشت در محل شد موضوع شناسایی و دستگیری عامل اصلی این اتفاق در دستور کار ویژه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات تخصصی و رصد هوشمندانه پلیس با دقت و ظرافت خاصی انجام و نهایتاً با ماموران توانستند با اشرافیت کامل اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود متهم اصلی که دارای ۳ فقره سابقه کیفری بود را شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سرعت عمل و اقتدار بالای ماموران پلیس در دستگیری این شرور سابقه دار باعث ایجاد موجی از شادمانی در بین اهالی محل شد، گفت: پلیس در برابر امنیت مردم با هیچ کس تعارف ندارد و قطعاً کسانی که بخواهند با اقدامات شرارت آمیز و هنجارشکنانه خود امنیت و اسایش مردم را سلب کنند با برخورد سخت و مشت آهنین پلیس مواجه خواهند شد.