به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،ز جانشین فرمانده انتظامی شهرستانشاهین شهر و میمه از دستگیری سارق تابلو ها و علائم جاده ای در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حجت فرهادی  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تابلوها و علائم جاده ای در سطح محورهای مواصلاتی حومه شاهین شهر بررسی موضوع جهت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،ز جانشین فرمانده انتظامی شهرستانشاهین شهر و میمه از دستگیری سارق تابلو ها و علائم جاده ای در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حجت فرهادی  بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تابلوها و علائم جاده ای در سطح محورهای مواصلاتی حومه شاهین شهر بررسی موضوع جهت شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شاهین شهر در حین گشت زنی سحرگاهی در محور مورد نظر، سارقی را که در حال سرقت تابلو و علائم جاده ای بود شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در بازرسی از خودرو سارق تعداد زیادی تابلو و علائم جاده ای کشف و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.