به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابرات ی در محلات خمینی شهر که […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابرات ی در محلات خمینی شهر که موجب قطعی تلفن و نارضایتی شهروندان شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود و اقدامات تخصصی خود موفق شدند عامل این سرقت ها را شناسایی و  متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: متهم پس از رو به رو شدن با ادله پلیسی به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در نتیجه تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت کابل های مخابراتی در محلات مختلف شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ براتی با اشاره به خسارات فراوانی که سرقت های کابل های مخابراتی و سیم های برق به زیر ساخت ها و اموال عمومی وارد می کنند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.