به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از شناسایی و دستگیری سارق قطعات و تجهیزات داخل خودرو های پژو ۲۰۶ با اعتراف به ۷ فقره سرقت خبر داد . سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات و قطعات داخلی خودرو های پژو ۲۰۶ در سطح شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از شناسایی و دستگیری سارق قطعات و تجهیزات داخل خودرو های پژو ۲۰۶ با اعتراف به ۷ فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات و قطعات داخلی خودرو های پژو ۲۰۶ در سطح شهرستان نجف آباد بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی سارق در ارتباط با این سرقت ها شده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی دقیق و ضربتی وی را درمخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به کشف تعدادی ضبط و سیستم صوتی و تصویری مسروقه خودرو از مخفیگاه متهم تصریح کرد: فرد دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات خاص پلیس به ۷  فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ گوهری آرانی در پایان خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و قاطعانه با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد خواهیم کرد.