به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از شناسایی و دستگیری باند ۴ نفره سارقان دوچرخه با ۶۳ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ مجید حاتمی  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان برخوار، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از شناسایی و دستگیری باند ۴ نفره سارقان دوچرخه با ۶۳ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ مجید حاتمی  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان برخوار، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا این که کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۴ سارق و یک خریدار اموال مسروقه را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات هایی دقیق و ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به کشف ۱۶ دستگاه دوچرخه مسروقه در بازرسی مأموران از مخفیگاه سارقان،تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که در مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند، در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۶۳ فقره سرقت دوچرخه در شهرستان های برخوار،اصفهان و شاهین شهر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: پلیس برابر قانون با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آسایش مردم را بر هم بزنند به شدت برخورد می کند و از شهروندان نیز می خواهیم ضمن توجه به آموزش های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.