به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مرجع تقلید شیعیان ابراز داشت: حملات اخیر علیه رژیم صهیونیستی در واقع پاسخ به جنایات این رژیم کودک کش بوده که سالهاست با غصب سرزمین فلسطین مشغول تخریب و ظلم به یک ملت است.   آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با عده‌ای از فضلای حوزه علمیه اظهار داشت: […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مرجع تقلید شیعیان ابراز داشت: حملات اخیر علیه رژیم صهیونیستی در واقع پاسخ به جنایات این رژیم کودک کش بوده که سالهاست با غصب سرزمین فلسطین مشغول تخریب و ظلم به یک ملت است.

 

آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با عده‌ای از فضلای حوزه علمیه اظهار داشت: حملات اخیر علیه رژیم صهیونیستی در واقع پاسخ به جنایات این رژیم کودک کش بوده که سالهاست با غصب سرزمین فلسطین مشغول تخریب و ظلم به یک ملت است.

 

مرجع تقلید شیعیان از کشورهای اسلامی خواست تا محور مقاومت را تقویت نموده و از بی تفاوتی نسبت به موضوع فلسطین دست بردارند و به فکر عادی سازی روابط با کشوری که قادر به حفظ خود نیست و یک حکومت جعلی و رو به زوال است نباشند.

 

آیت الله نوری همدانی سخنان امام راحل (ره) در محو رژیم صهیونیستی و پیش‌بینی رهبری درباره محقق شدن آن را مهم دانسته و افزود: راهی جز وحدت همه در برابر این رژیم فاسد وجود ندارد، ان شاءالله این پیروزی مقدمه فتح کامل باشد و بیت المقدس به طور کامل در اختیار مسلمان قرار بگیرد.