به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از توقیف محموله خشکبار خارجی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد. سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقصادی فرماندهی انتظام ی استان با اشراف طلاعاتی و اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از توقیف محموله خشکبار خارجی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقصادی فرماندهی انتظام ی استان با اشراف طلاعاتی و اقدامات هوشمندانه  از فعالیت فردی در زمینه قاچاق خشکبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این پلیس پس از کسب اطلاعات لازم در محور مواصلاتی اصفهان _ تهران مستقر و فرد مذکور که به وسیله یک دستگاه کامیونت در حال انتقال محموله قاچاق به سمت تهران بود را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی مذکور محموله ای ۱۹ بسته بادام ، ۳۶ بسته گردو ، ۱۳۰ بسته مغز بادام و ۳۰۰۰ کیلو گرم گردو که فاقد مدارک معتبر بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش محموله قاچاق مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در نهایت خشکبار قاچاق توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و راننده خودرو نیز به منظور رسیدگی به جرم خود به مرجع قضائی معرفی شد.