به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از توزیع یک میلیون و صدهزار مجله رشد در استان اصفهان از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد. ، رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از توزیع یک میلیون و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از توزیع یک میلیون و صدهزار مجله رشد در استان اصفهان از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

، رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از توزیع یک میلیون و صدهزار مجله رشد در استان اصفهان از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

علیرضا سلطانی، رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: مجلات رشد باتوجه‌به  توانایی‌ها، علایق و نیازهای دانش‌آموزان نسل جدید، مطالب متنوع از حوزه‌های مختلف علوم، معارف، هنرها و مهارت‌های بشری را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده و سعی می‌کند با استفاده از هنجارهای زبانی و تصویری، به شکل جذاب باعث افزایش دانش و وسعت نگرش دانش‌آموزان شود.

وی با بیان اینکه، علاقه به مطالعه باید از همان دوران کودکی در دانش‌آموزان ما نهادینه شود، ادامه داد: مطالعه مجلات رشد این امکان را فراهم می‌سازد تا نخستین تجربه‌های شیرین مطالعه در بین دانش‌آموزان شکل گیرد و علاقه به مطالعه و پژوهش را میان دانش‌آموزان تقویت کند.

سلطانی ابراز داشت: از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲تا کنون یک میلیون و صد هزار جلد مجله به صورت ماهانه ۲۷۵هزار جلد و در ۱۳ عنوان، در سراسر استان توزیع شده است.

رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری تلاش شد تا با فراهم‌سازی امکان ثبت سفارش مجلات رشد در سامانه اتوماسیون اداری، فرایند ثبت سفارش تسهیل شود.

وی اضافه کرد:  با افزوده‌شدن این قابلیت به سامانه اتوماسیون اداری، مدیران محترم مدارس می‌توانند در زمان ثبت سفارش، میزان هزینه پرداختی و میزان تخفیف مدرسه خود را مشاهده نمایند.

سلطانی خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه مدیران عزیز و اولیا فهیم در استان اصفهان به مسئله فرهنگ مطالعه، سفارش مجلات رشد در استان، همواره  با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است و از سال ۹۵ تا کنون استان اصفهان در کشور، رتبه اول در میزان اشتراک مجلات رشد را در کارنامه خود ثبت کرده است.