به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.   سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به حمله تروریستی کرمان گفت: این اقدام تروریستی نشان داد که تروریسم یک […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به حمله تروریستی کرمان گفت: این اقدام تروریستی نشان داد که تروریسم یک خطر فراگیر برای تمامی کشورها و صلح و امنیت بین‌المللی است.

 

ناصر کنعانی در ابتدای این نشست خبری خود با محکومیت انفجار تروریستی کرمان گفت: این اقدام بزدلانه تروریستی را به شدیدترین وجه محکوم می‌کنیم.

 

وی با بیان این که در این حادثه تروریستی علاوه بر شهروندان ایرانی، تعدادی از شهروندان افغانستانی نیز کشته و مجروح شدند، گفت: این اقدام تروریستی با موج گسترده‌ای از محکومیت منطقه‌ای و بین‌المللی در سطوح مختلف روبرو و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی شد.

 

وی گفت: من لازم می‌دانم از این همدردی‌ها تشکر و قدردارنی کنم.

 

کنعانی افزود: این اقدام تروریستی نشان داد که تروریسم یک خطر فراگیر برای تمامی کشورها و برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

 

وی با اشاره به گفت‌وگوهای اخیر وزیر خارجه با وزیران امور خارجه برخی از کشورهای غربی از جمله وزیر امورخارجه فرانسه گفت: در این گفت‌وگوها  براین موضوع تاکید شد که تروریسم خوب و بد نداریم.

 

کنعانی همچنین با بیان این که در گفت‌وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و فرانسه، طرف فرانسوی انفجار تروریستی کرمان را محکوم کرد، گفت: در این گفت‌وگو در مورد روابط دو جانبه و همچنین موضوع فلسطین نیز گفت‌وگو و رایزنی شد.