به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری از چهارم تا هفتم مهرماه امسال در اصفهان برگزار می شود. سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری اصفهان در فضایی با بیش از چهار هزار مترمربع برگزار می شود و میزبان نمایندگانی از کشورهای مختلف همچون امارات متحده عربی، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری از چهارم تا هفتم مهرماه امسال در اصفهان برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری اصفهان در فضایی با بیش از چهار هزار مترمربع برگزار می شود و میزبان نمایندگانی از کشورهای مختلف همچون امارات متحده عربی، ترکیه، مالزی، روسیه و عمان است.

ایجاد فرصتی برای تعامل فعالان گردشگری در حوزه هتل‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی و سُفره‌خانه‌های سنتی، برپایی دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری بخصوص در حوزه آژانس‌داری و هتلداری، رونمایی از چند اثر شاخص هنرمندان صنایع دستی و حمایت از فروش محصولات صنایع دستی از برنامه ها و رویکردهای این نمایشگاه است.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری از چهارم تا هفتم مهرماه امسال همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، مقابل روشن دشت میزبان علاقمندان است.