به گزارش پایگاه پیداگرنیوز، فرمانده کل ارتش عنوان کرد:‌ ما به داخل کشور و مجامع بین المللی اعلام کرده‌ایم حاضریم به نزدیکی نوار غزه برویم و کمک‌های درمانی لازم را به مردم غزه ارائه کنیم.   ​، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی […]

به گزارش پایگاه پیداگرنیوز، فرمانده کل ارتش عنوان کرد:‌ ما به داخل کشور و مجامع بین المللی اعلام کرده‌ایم حاضریم به نزدیکی نوار غزه برویم و کمک‌های درمانی لازم را به مردم غزه ارائه کنیم.

 

​، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی در ۷۵ سال عمر رژیم صهیونیستی بی سابقه بود و نتایج بسیار حائز اهمیتی داشت که کاملا صحت و دقت صحبت رهبر انقلاب در باره این که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید تایید کرد.

 

موسوی ادامه داد: دشمن سالها تلاش می‌کرد تا موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود و بر همین اساس هم سیاست عادی سازی را در پیش گرفته بود اما این عملیات موضوع فلسطین را به موضوع تراز اول جهان اسلام و بلکه دنیا بدل کرد و امروز شاهد هستید حتی در برخی کشورهای اسلامی بعضا پرشورتر از کشورهای اسلامی این موضوع دنبال می‌شود.

 

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: در این عملیات آثار اضمحلال رژیم کاملا مشخص شده است و طی آن رژیم به زانو در آمد و همه شروط مقاومت را پذیرفت.

 

موسوی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن در برابر یکی از شاخه های مقاومت مستاصل شده‌اند و یک بار دیگر قدرت محور مقاومت را به همه دنیا نشان داد.

 

وی افزود: از سوی دیگر آمریکایی‌ها سعی داشتند با امپراطوری رسانه‌ای یک چهره طرفدار حقوق بشر از خود نشان دهند که با این واقعه چهره و ماهیت اصلی آنها برای جهان مشخص شد.

 

فرمانده کل ارتش ادامه داد: سردمداران آمریکا و برخی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی طرفدار آپارتاید و نژادپرست هستند. مسئولین آمریکایی و فرانسه و آلمان و انگلیس و .. وقتی از یک رژیم که با صدای بلند نژاد پرستی را صدا می‌زند طرفداری می‌کنند،‌ یعنی خودشان هم نژادپرست هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در عملیات و جنگ اخیر هیچ دستاورد نظامی نصیب رژیم صهیونیستی نشد. این واقعه نشان داد به معنای واقعی کلمه اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است.

 

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: آن سیستم اطلاعاتی و نظامی که آن همه برای آن تبلیغ می‌کردند به یکباره در برابر کسانیکه در یک زندان بزرگ هستند و هیچ چیز به آنها نمی رسد شکست خورد و امروز هم مجبور شده است هم رسما با حماس مذاکره کند و هم همه شروط آن را بپذیرد.

 

سرلشکر موسوی تصریح کرد: ما به داخل کشور و مجامع بین المللی اعلام کرده‌ایم حاضریم به نزدیکی نوار غزه برویم و کمک‌های درمانی لازم را به مردم غزه ارائه کنیم.