به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران طی تماسی با سفیر کشور فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به دلیل کشتار بی رحمانه برادران و خواهران مسلمان توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی ابراز همدردی کرد. دکتر بهرام عین اللهی در گفت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران طی تماسی با سفیر کشور فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به دلیل کشتار بی رحمانه برادران و خواهران مسلمان توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی ابراز همدردی کرد.

دکتر بهرام عین اللهی در گفت و گوی تلفنی سفیر کشور فلسطین در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دفاع جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس منطقه ای سازمان بهداشت جهانی از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: از کشتار مردم بی دفاع فلسطین و به خطر افتادن سلامت برادران و خواهران مسلمان خود بسیار نگران و ناراحت هستیم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از پزشکان و پرستاران ایرانی برای اعزام به سرزمین های اشغالی جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم بی دفاع فلسطین اعلام آمادگی کرده اند و ما از سفارت فلسطین در تهران می خواهیم که برای یافتن راهی به منظور ارسال تجهیزات پزشکی و دارویی به فلسطین اشغالی تلاش کند.

 

دکتر عین اللهی ضمن ابراز تاسف از به شهادت رسیدن ده ها پزشک، پرستار و بهیار در فلسطین اشغالی توسط رژیم جعلی صهیونیستی تاکید کرد: سازمان بهداشت جهانی باید رسالت خود را برای کمک به مردم اعم از زنان و کودکان فلسطینی انجام دهد.

 

«سلام زواوی» سفیر کشور فلسطین در جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تشکر از وزیر بهداشت کشورمان و کادر سلامت ایران گفت: ده ها بیمارستان در فلسطین اشغالی مورد هدف جنگنده ها و موشک های رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفتند که قادر به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم نیستند.

 

وی افزود: همچنین ده ها نفر از اعضای کادر درمان اعم از پزشک، پرستار و بهیار در پی حمله وحشیانه صهیونیست ها به شهادت رسیدند و آمبولانس های حامل مجروحان فلسطینی نیز هدف صهیونیست ها قرار گرفته است.