به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای باند۵ نفره سارقان منازل نیمه ساز در عملیات ماموران این فراندهی و کشف ۱۰ فقره سرقت با اعترافات صریح متهمان خبر داد . سرهنگ  ایرج کاکاوندبیان داشت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز در شهرستان کاشان، مراتب به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای باند۵ نفره سارقان منازل نیمه ساز در عملیات ماموران این فراندهی و کشف ۱۰ فقره سرقت با اعترافات صریح متهمان خبر داد .

سرهنگ  ایرج کاکاوندبیان داشت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز در شهرستان کاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی محل های وقوع سرقت  و بدست آوردن سرنخ هایی از سارقان  در نهایت هویت یک باند ۵ نفره که در این سرقت ها دست داشتند را بدست آورده و طی هماهنگی با مرجع قضایی تمامی متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت:  متهمان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران پلیس لب به اعتراف باز کرده و به ۱۰ فقره سرقت از منازل نیمه ساز در  سطح شهر کاشان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی کاشان از کشف مقادیر زیادی لوازم سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و  خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.