به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان  تیران وکرون ازانهدام باندسارقان سیم وکابل برق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مهدی نیکبخت بیان داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان تیران و کرون، کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی باند ۳ نفره ای از سارقان کابل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان  تیران وکرون ازانهدام باندسارقان سیم وکابل برق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مهدی نیکبخت بیان داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان تیران و کرون، کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی باند ۳ نفره ای از سارقان کابل های برق را شناسایی و دستگیری آن ها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی موفق شدند تمامی این متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که از سارقان سابقه دار بودند در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.