به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ازانجام توافق اولیه برای تاسیس خانه فرش اصفهان خبر داد. مسعود حیدری با اعلام این خبر گفت: در نشست کمینه برند و بازاریابی کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان که با حضور نماینده سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری برگزار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ازانجام توافق اولیه برای تاسیس خانه فرش اصفهان خبر داد.

مسعود حیدری با اعلام این خبر گفت: در نشست کمینه برند و بازاریابی کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان که با حضور نماینده سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری برگزار شد، مشارکت در تجهیز و بهره‌برداری از خانه فرش اصفهان جمع‌بندی و مقرر شد بررسی‌های لازم در راستای اجرایی شدن آن انجام شود.

وی با بیان اینکه این طرح در پروژه‌ای مشترک میان شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان در حال انجام است، افزود: در خانه فرش علاوه بر به نمایش گذاشتن انواع فرش‌ها و معرفی فرش دستباف اصفهان، فضای کارگاهی نیز با رویکرد تعاملی، روایتی و گردشگری تجربه محور ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به رویکرد شهرداری در دوره جدید، خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان در نظر دارد با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی توانمند اصفهان، بستر مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و میراث ناملموس شهر اصفهان در حوزه‌های مختلف فراهم سازد که ایجاد مراکزی همانند خانه فرش در همین راستا است.

رئیس هیئت مدیره آبفای کاشان ادامه داد: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شرکت آبفا مبتنی بر سه محور مطالعه، اجرا و بهره برداری به منظور کاهش آسیبهای وارده به ساختمانها، تاسیسات و تجهیزات آب و فاضلاب با رویکرد جلوگیری از نقصان های کمی و کیفی آب و پساب در آبفا است.

اسدی تصریح کرد: بررسی راهکارهای آماده سازی برای مقابله با تهدیدات دربارۀ تاسیسات آبرسانی کاشان  انجام و چالشها شناسایی شده است. چالش اصلی ما کم آبی است که خسارتهای زیادی در بر دارد. به عبارت دیگر مهمترین چالش پدافند غیرعامل موضوع تامین آب است. برای شاخصه‌های اصلی مواجهه با این مشکل مطالعات اساسی صورت گرفته است. مطالعات مربوط به تامین آب اضطراری، استحصال آب، تصفیه و انتقال یا ذخیرۀ آب، گندزدایی و توزیع آب در شرایط وقوع حادثه، مشخص شدن نقاط تهیۀ مولدبرق، تانکر ثابت و سیار، آبرسانی سیار، حفر چاه، تجهیز چاه به آب شیرین کن، احداث مخازن ذخیرۀ آب و احداث خطوط انتقال از موضوعاتی است که در این راستا مورد بررسی قرار گرفته است.