به گزارش حضور آنلاین؛مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: انتقال ویروس کرونا از ماهی قرمز به انسان صحت ندارد. شهرام موحدی با اشاره به گزارش سازمان بهداشت جهانی و سازمان جهانی بهداشت دام مبنی بر انتقال نیافتن ویروس کرونا از ماهیان به انسان بیان داشت: مشکلی برای استفاده از ماهی قرمز بر سر سفره هفت […]

به گزارش حضور آنلاین؛مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: انتقال ویروس کرونا از ماهی قرمز به انسان صحت ندارد.

شهرام موحدی با اشاره به گزارش سازمان بهداشت جهانی و سازمان جهانی بهداشت دام مبنی بر انتقال نیافتن ویروس کرونا از ماهیان به انسان بیان داشت: مشکلی برای استفاده از ماهی قرمز بر سر سفره هفت سین وجود ندارد.

وی تکذیب شایعه انتقال ویروس کرونا از ماهی قرمز به انسان افزود:احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق کیسه پلاستیک آلوده و یا فروشنده مبتلا امکان پذیر است.

موحدی با تکذیب شایعه واردات ماهی قرمز از چین افزود: اصفهان صادر کننده ماهی قرمز به خاورمیانه است و هیچ نیازی به واردات ماهی قرمز از چین و دیگر کشورها ندارد .

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به مزایای فراوان آبزیان زینتی از لحاظ روحی و روانی، گفت: شهروندان برای رعایت موارد بهداشتی برای تهیه ماهی قرمز سفره هفت سین به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند.