به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: نیازمندان با ادیان مختلف آسمانی از تمامی خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند هستند و این نهاد تفاوتی بین آنها قائل نمی باشد. ، کریم زارع با تبریک ولادت حضرت مسیح (ع) به هم استانی های مسیحی به ویژه مددجویان تحت حمایت، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: نیازمندان با ادیان مختلف آسمانی از تمامی خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند هستند و این نهاد تفاوتی بین آنها قائل نمی باشد.

، کریم زارع با تبریک ولادت حضرت مسیح (ع) به هم استانی های مسیحی به ویژه مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: این نهاد براساس وظیفه انسانی خود، بدون هیچگونه تبعیضی، به افراد نیازمند از هر قوم و مذهبی که باشند و به صورت یکسان، کمک رسانی می کند.

وی با اعلام آمادگی خود جهت ادامه ارائه خدمات به نیازمندان جامعه ارامنه، تاکید کرد: هیچ محدودیتی برای امدادرسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند این جامعه وجود نداشته و در صورت نیاز جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان ارمنی و همچنین کمک به افرادی که در اثر بیماری های خاص و صعب العلاج دچار مشکلات شده اند، ارائه خدمت خواهد کرد.

زارع با اشاره به آیات قرآن کریم در سوره مریم درباره جایگاه رفیع حضرت مسیح (ع) و سخنان ایشان درباره همدلی، آزادی حقیقی، بشارت منجی و رستگاری بشر، ابراز امیدواری کرد؛ در این روز مقدس که جهان به رخسار مسیح دیده گشوده و اراده الهی در وجود قدسی آن حضرت تجلی یافته، رهروان طریق یکتاپرستی و حقیقت‌جویی و موحدان پاک‌اندیش آن حضرت و تمامی ادیان آسمانی، در مسیر استقرار صلح و عدالت گام بردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: به راستی که آموزه های گرانبهای حضرت مسیح (ع) در طول تاریخ موجب همدلی پیروان راستین ادیان الهی گشته و در عصر حاضر نیز در راستای احیای روح برادری و همزیستی در گستره زمین، راهنما و راهگشای عالم بشریت می باشد.