به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: اردوی زیارتی و سیاحتی با اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی از استان اصفهان به مقصد مشهد مقدس صورت گرفت. اکبر رحمت در خصوص اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد  گفت: دانش‌آموزان دختر زیارت اولی مشهد مقدس از مناطق شهرضا، دهاقان، ورزنه، هرند، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: اردوی زیارتی و سیاحتی با اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی از استان اصفهان به مقصد مشهد مقدس صورت گرفت.

اکبر رحمت در خصوص اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد  گفت: دانش‌آموزان دختر زیارت اولی مشهد مقدس از مناطق شهرضا، دهاقان، ورزنه، هرند، زرین‌شهر و فولادشهر و دانش‌آموزان پسر زیارت اولی از مناطق نایین، خور و بیابانک، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین و میان‌دشت در ۶ گروه دانش‌آموزان به اردوی زیارتی رهسپار شدند.

وی ادامه داد: این مرحله از این اردوی زیارتی و سیاحتی با اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی از استان اصفهان به مقصد مشهد مقدس صورت گرفت.

رحمتی یادگیری مهارت‌های ارتباطی در بستر اردو را دستاوردی ارزشمند برای دانش‌آموزان برشمرد و در خصوص سایر دستاوردهای این اردوها، تصریح کرد: این اردوهای تربیتی توسعه مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های مدیریتی و رهبری یک گروه، مشارکت مؤثر و هم‌افزایی دانش‌آموزان را به ارمغان خواهد آورد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان ضمن تأکید بر جایگاه اردوهای فرهنگی و پرورشی به‌عنوان یک بستر تربیتی رشدزا برای متربیان، افزود: اردوی زیارت اولی مشهد مقدس به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی همچنین برگزاری اردو را یکی از فعالیت‌های مکمل تربیتی دانست و گفت: علاوه بر زیارت حرم امام رضا (ع)، برنامه‌های مختلف اردویی، فرهنگی و تفریحی و ورزشی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی‌شده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای تربیتی و زیارتی در راستای اجراسازی اهداف کلانی از قبیل ارتقای سطح ایمان، نهادینه‌سازی امید و انگیزه در وجود متربیان، افزایش شور و نشاط و تسهیل روند خردورزی آنان مدنظر است و ارزش و میزان تأثیرگذاری مثبت و مطلوب، در اردوهای زیارتی که یک موقعیت تربیتی ناب محسوب می‌شود، به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.