به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از شناسایی و دستگیری ۲ سارق سابقه دار ساختمان های نیمه کاره با اعتراف به ۳۸ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ شکرالله پورخاقان بیان داشت: در پی وقوع تعدادی سرقت  منازل وساختمان های نیمه ساز وخالی از سکنه در سطح شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از شناسایی و دستگیری ۲ سارق سابقه دار ساختمان های نیمه کاره با اعتراف به ۳۸ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان بیان داشت: در پی وقوع تعدادی سرقت  منازل وساختمان های نیمه ساز وخالی از سکنه در سطح شهرستان شهرضا ، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس  با حضور در صحنه های سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه سرانجام دوسارق سابقه دار را در رابطه با این سرقت ها شناسایی کرده و  پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهمان به همراه دو مالخر اموال مسروقه در عملیاتی ضربتی و کاملا هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اعتراف سارقان به ۳۸ فقره سرقت خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: خانه باغ ها و ساختمان های نیمه کاره و فاقد تجهیزات ایمنی و نگهبان مورد اطمینان بیشتر مورد طمع سارقان می باشد لذا شهروندان باید ضمن توجه به هشدار ها و آموزش های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در نگهداری اموال خود نیز دقت بیشتری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.