به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۱۲ هزار طرح عمرانی کوچک و بزرگ از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در ۹۰۰ روستای این استان اجرا شده است. مهران زینلیان در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از روستاهای شرق شهرستان اصفهان، افزود: این تعداد طرح با اعتباری افزون […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۱۲ هزار طرح عمرانی کوچک و بزرگ از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در ۹۰۰ روستای این استان اجرا شده است.

مهران زینلیان در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از روستاهای شرق شهرستان اصفهان، افزود: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر ۱۶ هزار میلیارد ریال اجرا شده که نشانه توجه دولت به روستاها است.

زینلیان اظهار داشت: اجرای این تعداد طرح در روستاهای استان اتفاق بسیار خوبی است که می تواند زمینه ساز مهاجرت معکوس مردم از شهرها به روستاها باشد.

وی تاکید کرد: مهاجرت معکوس در برخی روستاهای استان در حال شکل گیری است و امروز مردم می دانند زندگی روستایی علاوه بر صفا و صمیمیت در کنار آن رفاه و آسایش بیشتری هم دارد.

۶۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان اصفهان صاحب دهیاری شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۶۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان که فاقد دهیاری بودند در ۲ سال گذشته و در دولت سیزدهم، صاحب دهیاری و از مزایای آن بهره‌مند شدند.

این مقام مسئول افزود: دهیاری زمینه گشایش خدمات دهی به روستاها را فراهم می کنند و دولت سیزدهم، توجه ویژه ای به توسعه و عمران روستاها دارد.

وی یادآور شد: افزون بر ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی در سال گذشته و چند ماه ابتدایی امسال به مجموعه راه های روستایی استان افزوده و حدود ۷۰۰ کیلومتر راه هم نوسازی و بهسازی شده است.

آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ، فرماندار شهرستان اصفهان و جمعی از اهالی این روستا برگزار شد.

همچنین احداث دهیاری «ازیران» با زیر بنا ۲۲۰ متر مربع از سال ۹۵ آغاز و در دولت سیزدهم با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال تکمیل و تجهیز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان علاوه بر افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از پیشرفت طرح سالن ورزشی روستای «برکان» بازدید و مخزن آب ۲۵۰ متر مکعبی روستای «کلودان» و زمین چمن مصنوعی و کارگاه خیاطی روستای «فساران» را افتتاح کرد.