به گزارش پیداگر نیوز، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: همواره سعی شده است اجرای عدالت اسلامی که مستند به احکام فقه شیعه و دغدغه اصلی مردم نیز در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، به درستی تحقق یابد. سیدرضا سجودی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگاه بخش بن رود با اشاره […]

به گزارش پیداگر نیوز، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: همواره سعی شده است اجرای عدالت اسلامی که مستند به احکام فقه شیعه و دغدغه اصلی مردم نیز در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، به درستی تحقق یابد.

سیدرضا سجودی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگاه بخش بن رود با اشاره به سیاست های دستگاه قضایی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در طول تاریخ بیش از ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی که با فراز و نشیب های فراوان همراه بود، همواره سعی شده است اجرای عدالت اسلامی که مستند به احکام فقه شیعه و دغدغه اصلی مردم نیز در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، به درستی تحقق یابد.

وی افزود: در فرایند تثبیت جامعه پردازی پس از ثبات اجتماعی و انتظام ناشی از جامعه سازی در طول سال های پس از انقلاب، سه اولویت انسان سازی، نموداری شرایط جامعه نمونه اسلامی و در نهایت حرکت به سوی تعالی از طریق تبلور جامعه عادل و برخوردار از عدالت مد نظر می باشد، که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در بیانیه مذکور و سایر تذکرات معظم له به فراخور حال به صورت خاص به آن ها پرداخته اند.

ایشان یادآور شد: در دوره کنونی که با رویکرد تحقق مراحل «جامعه پردازی» گام برداشته می شود اجرای دقیق و صحیح عدالت قضایی در دوره تحول بدون همکاری و همیاری و تدبیر مسؤولان و مشارکت جدی اقشار مختلف مردم در تمامی حوزه های اجتماعی میسر و محقق نخواهد شد.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان همچنین با تأکید به امر پیشگیری از وقوع جرم خاطرنشان ساخت: یکی از مصادیق این راهبرد آشنایی و توجه به تکنیک های پیشگیری است که وجوه مختلفی را شامل می شود و تنها مختص قوه قضاییه نیست و ضروریست تمامی اقشار جامعه در آن مشارکت فعال و اثربخش داشته باشند تا شاهد بهبود وضعیت در حوزه های مختلف از جمله کاهش آسیب های اجتماعی و ورودی پرونده  به دادسراها، محاکم و مراجع قضایی باشیم.