به گزارش حضور آنلاین؛سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای ۱۳۰۱ نفر به بیماری کرونا در استان اصفهان خبر داد. کیانوش جهانپور بیان داشت:  با اعلام شناسایی ۱۰۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا، تعداد مبتلایان جدید در استان اصفهان ۱۱۸ نفر می باشد. وی افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۵۳ مورد […]

به گزارش حضور آنلاین؛سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای ۱۳۰۱ نفر به بیماری کرونا در استان اصفهان خبر داد.

کیانوش جهانپور بیان داشت:  با اعلام شناسایی ۱۰۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا، تعداد مبتلایان جدید در استان اصفهان ۱۱۸ نفر می باشد.

وی افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۵۳ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹(کروناویروس جدید) در کشور شناسایی شدند و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به۱۴۹۹۱ نفر رسید.

جهانپور ادامه داد: از بین بیماران جدید شناسایی شده، ۱۲۹ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور تا امروز(۲۶ اسفند ۹۸) به ۸۵۳ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون ۴ هزار و ۹۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بدین ترتیب استان اصفهان با شناسایی ۱۱۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا همچنان از استان‌های پیشتاز است و شیب صعودی آن ادامه دارد.