به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سخنگوی دولت گفت: آمریکا دیروز حامی نظام دیکتاتوری در دنیا به ویژه نظام شاهنشاهی ایران بود و امروز هم حامی تروریسم، نسل کشی و جنایت جنگی است.   علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری که در محل سفارتخانه سابق آمریکا به مناسبت سالروز تاریخی تسخیر این لانه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سخنگوی دولت گفت: آمریکا دیروز حامی نظام دیکتاتوری در دنیا به ویژه نظام شاهنشاهی ایران بود و امروز هم حامی تروریسم، نسل کشی و جنایت جنگی است.

 

علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری که در محل سفارتخانه سابق آمریکا به مناسبت سالروز تاریخی تسخیر این لانه جاسوسی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهید فهمیده و روز نوجوان، گفت: نسل نوجوان موتورهای پیشرفت و تحول کشور هستند و امیدوارم امکان بهره برداری هر چه بیشتر از ظرفیت این آینده سازان کشور حتی در عرصه دیپلماسی عمومی و بین المللی فراهم شود

 

سخنگوی دولت با بیان اینکه در سالروز تسخیر لانه جاسوسی هستیم اظهارکرد: این روز یادآور جنایات رژیمی است که هم اقدام به کشتن دانش آموزان می کرد و هم حامی نظام های دیکتاتور و مخالفان حقوق بشر بود. قبلا حمایت در لباس دیکتاتوری بود که نمونه آن نظام شاهنشاهی ایران بود و امروز در قامت حمایت از تروریسم و نسل کشی و جنایت جنگی همان نگاه بروز و ظهور دارند.

 

وی ادامه داد: ملت های جهان نشان می دهند که صف خود را از دولت های حامیان تروریست جدا کرده اند و صدای دولت‌ها صدای ملت نیست.