به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان از آغاز به‌کار سامانه «اصپاک» در اپلیکیشن «اصفهان من» خبر داد. علی قاسم‌زاده روز بیست‌ودوم مهرماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به میزبانی اصفهان از برنامه‌ها و رویدادهای مختلف علمی و فرهنگی در مهرماه همچون سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: اصفهان شایستگی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان از آغاز به‌کار سامانه «اصپاک» در اپلیکیشن «اصفهان من» خبر داد.

علی قاسم‌زاده روز بیست‌ودوم مهرماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به میزبانی اصفهان از برنامه‌ها و رویدادهای مختلف علمی و فرهنگی در مهرماه همچون سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: اصفهان شایستگی خود را در میزبانی از این جشنواره نشان داد و بر اساس اعلام مسئولان در مراسم اختتامیه، شهر اصفهان سال آینده نیز، میزبان این جشنواره خواهد بود.

او افزود: همچنین یک پردیس سینمایی ویژه کودکان برای سال آینده در شهر رویاها احداث می شود.

شهردار اصفهان با اشاره به تلاش شهرداری برای راه‌اندازی سامانه‌ «اصپاک» به منظور تحویل پسماند خشک به سازمان مدیریت پسماند خبر داد: شهروندان می‌توانند با دانلود سامانه «اصپاک» از اپلیکیشن «اصفهان من»، از امکان تماس یا ارسال پیام به پیک سیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان استفاده کرده و از ماموران این سازمان بخواهند تا به درِ منزل آنها مراجعه کرده و پسماند را تحویل بگیرند.

او خاطرنشان کرد: در این سامانه پیش‌بینی شده است که در برابر تحویل پسماند خشک به شهروندان امتیاز داده شود. مثلا اگر پسماند تحویلی به ۲۵ کیلوگرم یا ۵۰ امتیاز برسد، بیمه آتش‌سوزی منزل تا سقف یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شهروندان اعطا می شود.

قاسم زاده با اعلام اینکه به‌زودی خدمات جدیدی مثل کیف پول به سامانه «اصپاک» افزوده می‌شود، تاکید کرد: شهروندان می‌توانند از هزینه کیف پول برای استفاده از خدمات شهرداری استفاده کنند.

به گفته او، تحویل پسماند تر همچون پوست‌های میوه از دیگر اقداماتی است که در دستور کار سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته است.

شهردار اصفهان یادآوری کرد: معتقدم زمان آن فرارسیده است که همه شهروندان اصفهان اپلیکیشن«اصفهان من» را نصب کنند، چرا که بسیاری از خدمات شهر از جمله خدمت جدید «اصپاک» روی این سامانه ارائه می‌شود.