به گزارش پیداگر نیوز؛ مدیر منطقه ۱۰ شهر اصفهان از آزادسازی ۱۰۰ درصدی رینگ چهارم در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد. حمیدرضا شهبازی با اشاره به آزادسازی ۱۰۰ درصدی رینگ چهارم گفت: رینگ چهارم علاوه بر مناطق ۱۴ و ۱۵ به منطقه ۱۰ هم می رسد که در این بخش از شهر اصفهان این […]

به گزارش پیداگر نیوز؛ مدیر منطقه ۱۰ شهر اصفهان از آزادسازی ۱۰۰ درصدی رینگ چهارم در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد.

حمیدرضا شهبازی با اشاره به آزادسازی ۱۰۰ درصدی رینگ چهارم گفت: رینگ چهارم علاوه بر مناطق ۱۴ و ۱۵ به منطقه ۱۰ هم می رسد که در این بخش از شهر اصفهان این پروژه با نام طرح تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی به رینگ متصل می شود.

وی در خصوص آزادسازی مورد نیاز حلقه حفاظتی در محدوده منطقه ۱۰ اظهار کرد: مسیر حلقه حفاظتی و تقاطع غیرهمسطح آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی نیاز به یکصد هزار مترمربع آزادسازی با صرف اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال دارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهر اصفهان خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۰۰ درصد آزادسازی طرح در محدوده منطقه انجام شده است.

بیش از ۲۹۰ هزار مترمربع از مسیر حلقه چهارم ترافیکی اصفهان آزادسازی شد

مجموعه پل ها و تقاطع شهید سلیمانی، تقاطع آفتاب و اتصال به بلوار فرزانگان بخشی از رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان است که در محدوده سه منطقه ۱۰، ۱۴ و ۱۵ قرار گرفته و تاکنون عملیات آزادسازی بخش زیادی از طرح که از نظر حجم آزادسازی کم سابقه بوده، انجام شده است. هم اکنون منطقه ۱۴  و ۱۰ به آزادسازی ۱۰۰ درصدی این طرح رسیده است.

چهارمین حلقه حفاظتی اصفهان ترکیبی از ۵ پل و ۲۳ تقاطع شهری است که به صورت روگذر و زیرگذر ساخته می شود. کیلومتر صفر این حلقه، شمال شرق اصفهان و در محل سابق کارخانه قند است که اکنون با نام طرح «سردار سلیمانی» در حال تکمیل است.