بهد گزارش حضور آنلاین؛شهردار اصفهان درگذشت استاد حسین غزالی، پیشکسوت رادیو و رسانه استان اصفهان تسلیت گفت. قدرت اله نوروزی در پیامی درگذشت استاد حسین غزالی را تسلیت گفت: انا لله و انا الیه راجعون تنها صداست که می‌ماند… استاد حسین غزالی، پیشکسوت رادیو و رسانه و صدای آشنای شهر که سال ها در رادیو […]

بهد گزارش حضور آنلاین؛شهردار اصفهان درگذشت استاد حسین غزالی، پیشکسوت رادیو و رسانه استان اصفهان تسلیت گفت.

قدرت اله نوروزی در پیامی درگذشت استاد حسین غزالی را تسلیت گفت:

انا لله و انا الیه راجعون

تنها صداست که می‌ماند…

استاد حسین غزالی، پیشکسوت رادیو و رسانه و صدای آشنای شهر که سال ها در رادیو با طنین گرمش برای شهروندان از شهر و اتفاقاتش، سخن می گفت، آسمانی شد و بدرود حیات گفت.

مردی که دلش به معنای واقعی کلام برای شهر می تپید و عشق به شهر و انگیزه اطلاع رسانی به شهروندان، باعث شده بود با سال ها تجربه همچنان در کنار نیروهای جوان رادیو اصفهان و صدای شهر، فعالیت کند.

در بهمن ماه امسال، در آخرین دیدار، از سیر مجموعه زحمات او که در طول سال های مختلف برای مجموعه مدیریت شهری انجام داده و طراحی های محتوایی ارزشمندی که هم اکنون از او در حوزه مدیریت شهری به یادگار مانده است، سخن گفتیم.

درگذشت این هنرمند شریف و به یاد ماندنی را به جامعه رسانه و مطبوعات، هنرمندان، همکاران و خانواده محترم و بزرگوار او تسلیت گفته و برای عزیزان داغدارش، صبر و آرامش و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان، رحمت واسعه الهی مسألت دارم.