به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از پیشرفت ۶۰ درصدی ۳۷۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد. محمدحسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با بیان اینکه بیش از ۱۵ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از پیشرفت ۶۰ درصدی ۳۷۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد.

محمدحسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند، اظهار کرد: شمار افراد واجد شرایط چهار گانه افزون بر ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر است.

 

وی افزود: ۳۷۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال ساخت است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا بیان کرد: این اراضی در دو قسمت شمالی و جنوبی فاز چهار سروستان واقع شده که سایت شمالی با مساحت ۱۶ هزار و ۷۳۷ متر مربع و سایت جنوبی با مساحت ۱۷ هزار و ۷۸۰ متر مربع هر کدام با ۶۱ بلوک بصوت دو طبقه در حال ساخت است.

وی در خصوص الحاق اراضی برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شهرضا گفت: اقداماتی برای الحاق ۸۰ هکتار زمین بعمل آمده است و استعلامات انجام شده و در حال تکمیل مدارک برای سیر مراحل بعدی است.