به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۲۰۰ صندلی در ماه‌های گذشته به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوسرانی اصفهان اضافه شده است. داوود بحیرایی بیان کرد: بر این اساس، با تلاش صورت گرفته، ۲۰ دستگاه ون با ۱۲ صندلی و ۹ دستگاه اتوبوس آتروس با ۴۰ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۲۰۰ صندلی در ماه‌های گذشته به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوسرانی اصفهان اضافه شده است.

داوود بحیرایی بیان کرد: بر این اساس، با تلاش صورت گرفته، ۲۰ دستگاه ون با ۱۲ صندلی و ۹ دستگاه اتوبوس آتروس با ۴۰ صندلی به ناوگان حمل‌ونقل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اضافه شده است.

وی افزود: همچنین ۳۷ دستگاه اتوبوس اسکانیا با ۴۳ صندلی که به دلیل شرایط خاص تأمین قطعات، زمین‌گیر شده بود، با همت نیروهای متخصص معاونت فنی و مهندسی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان پس از ماه‌ها به خطوط خدمت‌رسانی بازگشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت:امیدواریم با عزم جدی برای حل مسائل ۴۰ اتوبوس زمین‌گیر شده دیگر، مسائل این اتوبوس‌ها نیز به‌زودی حل شده و به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه شوند.