به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،محمدرضا تورجی‌زاده، رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت:۲۰ عنوان برنامه با ۲۴۰ اجرای فرهنگی و هنری برای نوروز سال جاری در باغ فدک برگزار می‌شود؛ همچنین برنامه‌های متعددی در ایام شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) برگزار خواهد شد. وی افزود:برنامه چایخانه امام رضا(ع) از بیست‌وششم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،محمدرضا تورجی‌زاده، رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت:۲۰ عنوان برنامه با ۲۴۰ اجرای فرهنگی و هنری برای نوروز سال جاری در باغ فدک برگزار می‌شود؛ همچنین برنامه‌های متعددی در ایام شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود:برنامه چایخانه امام رضا(ع) از بیست‌وششم اسفند سال گذشته تا بیست‌وچهارم فروردین سال جاری ادامه دارد؛ این برنامه جنب بازارچه باغ فدک و توسط خادم یاران رضوی پس از نماز مغرب و عشا در راستای پذیرایی از مهمانان این مجموعه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت:برنامه «شادباش» نیز روزانه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ با بازی‌های بومی و محلی، ابر بازی‌ها و بازی‌های میدانی در کنار بازارچه برگزار می‌شود؛ این برنامه برای گروه سنی کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.