به گزارش پایگاه خبری پیداگزنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز پنجم بهمن ماه با میانگین ۷۳ در شرایط  سالم و قابل قبول ثبت شده است. وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با با ۶۶، میدان انقلاب با ۷۲، پارک زمزم با ۸۰، خیابان پروین اعتصامی با ۵۸، بزرگراه خرازی با ۹۵، دانشگاه صنعتی با ۶۱، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگزنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز پنجم بهمن ماه با میانگین ۷۳ در شرایط  سالم و قابل قبول ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با با ۶۶، میدان انقلاب با ۷۲، پارک زمزم با ۸۰، خیابان پروین اعتصامی با ۵۸، بزرگراه خرازی با ۹۵، دانشگاه صنعتی با ۶۱، رهنان با ۷۰، خیابان فرشادی با ۶۰، خیابان فیض با ۷۳، بولوار کاوه با ۷۸، کردآباد با ۶۳، خیابان میرزا طاهر با ۶۴ و ایستگاه ولدان با ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه سپاهان شهر با ۴۹ AQI وضعیت پاک و در ایستگاه احمد آباد با ۱۲۰ و خیابان زینبیه با ۱۰۶ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

درحال حاضر شاخص هوا در خمینی شهر با ۳۷ AQI در وضعیت پاک و در زرین شهر با ۹۹، شاهین شهر با ۵۹، قهجاورستان با ۹۳ و مبارکه با ۶۵ وضعیت قابل قبول ثبت شد.

امروز ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله سجزی، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.