به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز با مشارکت خیر نیک‌اندیش دکتر وحید طباطبایی و در زمین اهدایی حاج سید احمد حسینی ساخته خواهد شد. ، هم‌زمان با روز بزرگداشت شهدا و آغاز ماه مبارک رمضان کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز دکتر حسین طباطبایی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان، مدیرعامل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز با مشارکت خیر نیک‌اندیش دکتر وحید طباطبایی و در زمین اهدایی حاج سید احمد حسینی ساخته خواهد شد.

، هم‌زمان با روز بزرگداشت شهدا و آغاز ماه مبارک رمضان کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز دکتر حسین طباطبایی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ و جمعی از خیرین و مسئولین استانی در محله ستار خوراسگان به زمین زده شد.

حسین دهقانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ شهر اصفهان در این مراسم ضمن گرامیداشت روز شهدا و با اشاره به اهمیت تکریم خانواده‌های شهدا، اظهار داشت: استان اصفهان با درک اهمیت دانش، علم و توسعه در امر خیر مدرسه‌سازی در کشور پیشتاز بوده است.

وی ادامه داد: پشتوانه کشور علم، فرهنگ و آموزش و پرورش است و نظام تعلیم و تربیت وابسته به حضور عنصر ارزشمندی به نام دانش‌آموزی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ شهر اصفهان تصریح کرد: زمانی یک دانش‌آموز می‌تواند از نظر علمی، تربیتی، فرهنگی و پژوهشی می‌تواند ارتقا یابد که از یک فضای ایمن و مناسب همراه با تجهیزات مناسب برای آموزش و پرورش بهره‌مند شود.

گفتنی است مدرسه دکتر حسین طباطبایی شامل ۶ باب کلاس درس و با زیربنای ۷۴۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و با ۸۵۰ مترمربع محوطه‌سازی و ۶۶ متر دیوارکشی ساخته خواهد شد.