به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۸۸ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۸۸ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۲۹ این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از یک کارگاه تعداد۸۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان این که مالک کارگاه هیچگونه مدارک قانونی و معتبری در خصوص دستگاه ها و فعالیت خود در زمینه استخراج ارز دیجیتال ارائه نکرد تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش دستگاه های ماینر مکشوفه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.