به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف ۲۲ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ غلامرضاهاشمی زاده بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل در اجرای طرح امنیت محله محور و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف ۲۲ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضاهاشمی زاده بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل در اجرای طرح امنیت محله محور و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یکی از شرکت های شهرک صنعتی  بلافاصله موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این شرکت تعداد ۲۲ دستگاه ماینر قاچاق که فاقد هرگونه مدارک و مجوز های قانونی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه ارزش ماینرهای مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای  انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.