به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک منزل مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این محل موفق به کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش دستگاه های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک متهم شناسایی و پرونده در این خصوص تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد : برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.