به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۶ سارق سابقه دار که از منازل مردم در استان های اصفهان، گلستان و قزوین سرقت کرده بودند و کشف ۱۰۰ میلیارد اموال مسروقه از مخفگاه این متهمان خبر داد. سرهنگ” حسین تُرکیان”  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۶ سارق سابقه دار که از منازل مردم در استان های اصفهان، گلستان و قزوین سرقت کرده بودند و کشف ۱۰۰ میلیارد اموال مسروقه از مخفگاه این متهمان خبر داد.

سرهنگ” حسین تُرکیان”  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم در شهر اصفهان و شکایت شهروندان به پلیس، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل هایی که مورد دستبرد قرار گرفته بودند و جمع آوری آثار و ادله های مربوط به سارقان در نهایت رد پای ۶ سارق سابقه دار را در این سرقت ها بدست آوردند که به صورت ۲ نفره از این منازل سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان جزو سارقان در حرکت و از مرتکبان تکرار جرم هستند خاطر نشان کرد: با رصد هوشمندانه کارآگاهان سرانجام مخفیگاه آنان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی ظرف ۴۸ ساعت تمامی آنها دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

سرهنگ تُرکیان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل طلاجات، سکه، وجوه نقد، نقره جات و گوشی تلفن همراه کشف شده که ارزش این اموال توسط کارشناسان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی همچنین از کشف ۲ قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ های مربوطه و آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت ها طی بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در تحقیقات صورت گرفته به ده ها فقره سرقت منزل در شهرستان های اصفهان، مبارک، شاهین شهر و همچنین استان های  قزوین و گلستان اعتراف کردند که به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

تُرکیان گفت: تحقیقات بر روی پرونده این سارقان کماکان ادامه دارد و شهروندانی که طی سه ماه گذشته منازل آنها مورد سرقت قرار گرفته می توانند برای پیگیری پرونده خود به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.