به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۲هزار و۳۰۰ نخ سیگار و۵۴ بسته تنباک قاچاق به ارزش ۵۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی  بیان داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه یک واحد صنفی درخمینی شهر اقدام به توزیع گسترده […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۲هزار و۳۰۰ نخ سیگار و۵۴ بسته تنباک قاچاق به ارزش ۵۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی  بیان داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه یک واحد صنفی درخمینی شهر اقدام به توزیع گسترده سیگار قاچاق می کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این سوپرمارکت اعزام و در بازرسی از محل ۲هزار و ۳۰۰ نخ سیگار و۵۴ بسته تنباکو خارجی قاچاق که همگی فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مبارزه قاطع با قاچاق کالا به منظور حمایت از تولیدات ملی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.