به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از دو تانکر سوخت از یک انبار در اصفهان خبرداد. سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود از فعالیت گسترده فردی در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از دو تانکر سوخت از یک انبار در اصفهان خبرداد.

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود از فعالیت گسترده فردی در زمینه قاچاق سوخت  ۲تانکر حاوی ۳۵ هزار و ۸۵۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال را کشف کردند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی محل دپوی سوخت های قاچاق را در یکی از انبارهای شهرستان مبارکه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائ ی به این شهرستان اعزام و با همکاری نیروهای کلانتری دهسرخ از انبار مذکور بازدید کردند که نهایتاً ۲ تانکر حاوی ۳۵ هزار و ۸۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله سوخت مکشوفه ۸ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این رابطه مالک اصلی سوخت مربوطه دستگیر و پس از اعتراف صریح به فعالیت در زمینه قاچاق سوخت با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.