به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، چهاردهمین جشنواره نخستین واژه با نواختن زنگ آب توسط قائم مقام آبفای اصفهان در مدرسه استثنایی بوستان شاهین شهر به کار خود پایان داد. این برنامه با حضور قائم مقام و مدیر روابط عمومی آبفای اصفهان، مدیر آبفای شاهین شهر  و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش این شهر برگزار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، چهاردهمین جشنواره نخستین واژه با نواختن زنگ آب توسط قائم مقام آبفای اصفهان در مدرسه استثنایی بوستان شاهین شهر به کار خود پایان داد.

این برنامه با حضور قائم مقام و مدیر روابط عمومی آبفای اصفهان، مدیر آبفای شاهین شهر  و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

مجید حبیبیان در این ویژه برنامه با بیان این که یکی از اهداف برگزاری  جشنواره نخستین واژه ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در میان دانش آموزان مقطع ابتدایی است، خاطرنشان کرد: آب یکی از مهم ترین نعمت های خداوند است که در دین اسلام نیز بر عدم اسراف این مایه حیاتی تاکید ویژه ای شده است.

قائم مقام آبفای استان اصفهان در ادامه بیان کرد: امیدواریم دانش آموزان با ترویج درست مصرف کردن آب در خانواده و سطح جامعه،  یاری گر خادمان خود در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان باشند.

شایان ذکر است چهاردهمین جشنواره نخستین واژه از آبان ماه سال جاری و در ۵۰ مدرسه ابتدایی شهری و روستایی در سطح استان اصفهان با حضور ۵۶۰۰ دانش آموزان برگزار و چهارم دی ماه به کار خود پایان داد که در قالب این طرح ۱۱۲۰۰ نفر ساعت آموزش مدیریت مصرف آب برای دانش آموزان برگزار شد.

در این جشنواره برنامه های مختلف و متنوعی از جمله برگزاری مسابقه، اجرای نمایش، موسیقی و غیره برگزار و هزاران اقلام فرهنگی، تبلیغاتی مدیریت مصرف در میان دانش آموزان توزیع شد.