به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح بزرگ “ذوالفقار” با هدف مقابله مقتدرانه با سارقان و مالخران، افزایش امید در جامعه را در گرو پیگیری به موقع مطالبات مردم عنوان کرد. سردار محمدرضا میرحیدری در نشست مشترک با “یوسف افشارنیا” مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح بزرگ “ذوالفقار” با هدف مقابله مقتدرانه با سارقان و مالخران، افزایش امید در جامعه را در گرو پیگیری به موقع مطالبات مردم عنوان کرد.

سردار محمدرضا میرحیدری در نشست مشترک با “یوسف افشارنیا” مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه نسبت به دغدغه‌های مردم نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم گفت: افزایش امید در جامعه در گرو پیگیری به موقع مطالبات مردم و خدمت رسانی صادقانه به آنان است.

وی به شروع طرح بزرگ “ذوالفقار” با هدف مقابله مقتدرانه با سارقان و مالخران با تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور اشاره کرد و افزود: پلیس در راستای پاسخگویی به مطالبه جدی مردم در خصوص مقابله با سارقان این طرح را در دستور کار خود قرار داد و تا رفع این دغدغه از ذهن مردم آن را با قاطعیت دنبال می کند.

فرمانده انتظامی استان، رسانه را بهترین ابزار برای  بیان دیدگاه‌های پلیس عنوان کرد و گفت: رسانه ملی با پرداختن به مسائل و چالش‌های جامعه  می تواند با ظرافت و هنرمندی خاصی که دارد توصیه ها و هشدارها و نکات آموزشی پلیس را به مخاطبان خود منتقل کند.

لزوم ارسال سریع اخبار پلیس به مخاطبان

در این نشست یوسف افشار نیا، مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان هم کیفی سازی محتوا در رسانه را در اثرگذاری، مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز سرعت در ارسال اخبار حرف اول را می زند و هر رسانه ای که بتواند روایت اول را به مخاطبان خود اعلام کند می تواند بر ذهن و افکار آنان تاثیر گذار باشد.

وی بر لزوم ارسال سریع، دقیق و صحیح اخبار پلیس به رسانه ها به ویژه رسانه ملی تاکید کرد و افزود: انتظار داریم داده‌های تخصصی پلیس با سرعت، دقت و صحت برای تولید محتوا و روایت اول به دست رسانه برسد.

افشار نیا  از آمادگی کامل صداوسیمای مرکز اصفهان برای همکاری با فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حوزه های پیشگیری از سرقت و کاهش تصادفات جاده‌ای  خبر داد و گفت: صدا و سیمای استان آمادگی دارد تا در ساخت و تولید محتواهای آموزشی با پلیس استان همکاری لازم را  داشته باشد.

گفتنی است، در ادامه این نشست روسای پلیس‌های تخصصی و معاونان صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز به دیدگاه‌های خود را بیان کردند.