به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: سازمان آرامستان‌ها در خصوص برنامه‌های راهبردی ۱۴۱۰ ساخت ۲۸ هزار و ۳۰۰ مزار را برای رفع بحران‌های آینده و مدیریت دفن در دستور کار قرار داده است. علی حاجیان با اشاره به احداث قطعه جدید در آرامستان باغ رضوان برای مواقع بحرانی اظهار کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: سازمان آرامستان‌ها در خصوص برنامه‌های راهبردی ۱۴۱۰ ساخت ۲۸ هزار و ۳۰۰ مزار را برای رفع بحران‌های آینده و مدیریت دفن در دستور کار قرار داده است.

علی حاجیان با اشاره به احداث قطعه جدید در آرامستان باغ رضوان برای مواقع بحرانی اظهار کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در قالب «برنامه توسعه راهبردی ۱۴۱۰»، ساخت ۳۴۰۰ مزار را برای سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: سازمان باید آمادگی لازم برای تدفین اموات در مواقع ضروری از جمله وقوع بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله و حوادث غیرمترقبه را داشته باشد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در خصوص برنامه‌های راهبردی ۱۴۱۰ تصریح کرد: سازمان آرامستان ها ساخت ۲۸ هزار و ۳۰۰ مزار را برای رفع بحران‌های آینده و مدیریت دفن برنامه‌ریزی کرده است.

به گفته حاجیان این سازمان مجموعه اقداماتی را برای مقابله با بحران در نظر گرفته که ساخت قطعه بحران بخشی از این برنامه‌ها است.