به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان از پیشرفت ۷۶ درصدی ۱۰۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد. کریم طیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان اظهار کرد: این شهرستان دارای ۲ شهر دهاقان و گلشن بوده و آخرین محدوده مصوب شهر دهاقان با الحاقات […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان از پیشرفت ۷۶ درصدی ۱۰۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد.

کریم طیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان اظهار کرد: این شهرستان دارای ۲ شهر دهاقان و گلشن بوده و آخرین محدوده مصوب شهر دهاقان با الحاقات جدید به میزان ۷.۵۳۲ هکتار و حریم شهر دهاقان ۳.۵۶۴۲ هکتار است.

وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان در مجموع بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر یک هزار و ۷۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان بیان کرد: پروژه ۱۰۸ واحدی دهاقان شامل ۵۴ بلوک ۲ طبقه با زیر بنای ۱۱ هزار و ۸۵۰ مترمربع است که سازه آن از اردیبهشت ۱۴۰۱ شروع و در اردیبهشت ۱۴۰۲ با پیگری‌های به عمل آمده به پایان رسید و در حال حاضر عملیات نازک کاری آن در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه در خردادماه ۱۴۰۳ به پایان برسد، گفت: در راستای اجرای پروژه ۱۰۸ واحدی، قطعه زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۱۲۱ مترمربع تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهاقان شد که هم اینک به لطف خدا این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی است.

طیاری خاطرنشان کرد: در اواسط سال ۱۴۰۱ با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، طی ۲ مرحله و در مجموع ۶۰.۶ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان دهاقان الحاق شد.