به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی، ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی(ع) پرچمدار بزرگ عدل و انصاف، روز پدر و روز مددکار را تبریک گفت. ، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی سیزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) نخستین مددکار عالم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی، ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی(ع) پرچمدار بزرگ عدل و انصاف، روز پدر و روز مددکار را تبریک گفت.

، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی سیزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) نخستین مددکار عالم و اسوه آزادی و آزادگی را تبریک گفت و اظهار داشت: میلاد مسعود اولین کوکب درخشان سپهر ولایت و امامت که مصادف با تجلیل از مقام شامخ پدر، این اسطوره متانت و صبر و همچنین قدردانی از جایگاه والای مددکاران عزیز گشته مایه مباهات است.

متن پیام به شرح زیر است:

میلاد مسعود اولین کوکب درخشان سپهر ولایت و امامت که مصادف با تجلیل از مقام شامخ پدر، این اسطوره متانت و صبر و همچنین قدردانی از جایگاه والای مددکاران عزیز گشته مایه مباهات است.

افتخار و تلاش مددکاران در رسیدگی به حال محرومان و دلجویی از ولی‌نعمتان، استمرار مشی و شیوه مولا و مقتدای مومنان حضرت علی (علیه السلام) به عنوان بزرگ مددکار تاریخ است و اقدامات ارزنده و خالصانه صورت گرفته علاوه بر تحقق اهداف این نهاد مقدس، اندوخته گران‌قدری را در پیشگاه خداوند باری‌تعالی در بر خواهد داشت.

اینجانب میلاد ابوالایتام امام علی(ع) و روز مددکار را به خیران، نیکوکاران و همکاران گرامی که با الهام از آیه«و یطعمون الطعام علی حبه مسکینا و یتیما و اسیرا» و تاسی از سیره و روش پیامبران الهی و ائمه اطهار (ع) نسبت به یاری و دستگیری از ایتام و بی‌سرپرستان، سالخوردگان، مصیبت‌دیدگان، نیازمندان و بیماران به منظور ارتقای خدمات اجتماعی و تامین نیازهای ایشان تلاشی مضاعف می‌نمایند، تبریک گفته و برای ایشان از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و قبولی خدمات ارزشمند آن‌ها را مسالت می‌نمایم.

کریم زارع. مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان