به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سی و هفتمین سالروز بمباران پالایشگاه اصفهان در ۲۱ آبان طی پیامی یاد و خاطره شهدای این پالایشگاه را گرامی داشت. محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سی و هفتمین سالروز بمباران پالایشگاه اصفهان طی پیامی یاد و خاطره شهدای این پالایشگاه را گرامی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سی و هفتمین سالروز بمباران پالایشگاه اصفهان در ۲۱ آبان طی پیامی یاد و خاطره شهدای این پالایشگاه را گرامی داشت.

محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سی و هفتمین سالروز بمباران پالایشگاه اصفهان طی پیامی یاد و خاطره شهدای این پالایشگاه را گرامی داشت.

متن پیام وی، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و صلوات پروردگار بر امام شهیدان و امیر جان برکفان راه خدا، حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش. یاد هزاران شهید افتخار آفرین صنعت نفت، خاصه ۱۵ شهید هلدینگ پتروپالایش اصفهان را گرامی می‌دارم و دستان بازماندگان آن رادمردان، که صبورانه عزیزان خود را به اسلام و انقلاب هدیه کرده‌اند، را صمیمانه می فشارم.

۲۱ آبان ماه، یادآور خاطرات سال ۱۳۶۵ و سالروز یکی از شدیدترین حمله‌های هوایی بی‌امان دشمن بعثی به پالایشگاه اصفهان است، روزی که پیکر پاک چند تن از بهترین انسان‌ها به خاک و خون کشیده شد و  تلاش و تولید را به قطره‌ قطره خون پاکشان مزین کرده و به فیض شهادت نایل آمدند.

امروز پس از ۳۷سال ما میراث‌دار خون‌های به ناحق ریخته‌ای هستیم که استقلال ایران اسلامی را ثبت و در برابر تجاوز دشمن، دلاورانه از سنگر تولید محافظت کردند تا در سایه‌سار نام بلندشان فرزندان امروز ایران اسلامی از نعمت آسایش و امنیت برخوردار شوند.

نباید از یاد ببریم که کارنامه صنعت نفت ایران در عرصه هشت سال دفاع مقدس دوشادوش آحاد مردم مملو از تلاش، ایثار و تولید در کنار ایستادگی است و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

امروز نیز دلاورمردان صنعت نفت به ویژه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی لباس رزم بر تن کرده و همواره با ایستادگی در برابر تحریم‌ها و با نبوغ، علم و خلاقیتی که دارند روز به روز به موفقیت کشور در زمینه دستیابی به آخرین دستاوردهای پالایش نفت می افزایند و همواره پرچم تولید را مقتدرانه بالا نگه داشته‌اند.

اینجانب همزمان با سی و هفتمین سالروز بمباران پالایشگاه اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۵ شهید پالایشگاه اصفهان، استمرار راه پرافتخار آن شهیدان بزرگوار را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.”

دکتر محسن قدیری

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان